stagenoorwegen.reismee.nl

Kort, korter, kortst

Dag 60-65

Deze week een hele korte blog, waarom? Nou, omdat er eigenlijk weinig bijzonders te vertellen is. Het werk gaat gestaag door, de dagelijkse regen wordt inmiddels ook wat eentonig, daarnaast waren er geen leuke uitjes deze week.

Maar jullie zitten natuurlijk in spanning af te wachten, was het er maandag of was het er niet, de sneeuw? Helaas, afgelopen maandag heeft het op de top van de bergen om de stad wel gesneeuwd, maar helaas was het net te warm om er een mooi wit sneeuwdek achter te laten. Het blijft dus afwachten tot de echte kou naar Noorwegen komt.

Dag 66 (05-11-2017)

Start van een nieuwe stageweek. Na gister een vrije dag gehad te hebben, moet ik vandaag weer aan de slag. Komende vrijdag komt eindelijk Dianneke aan, dus natuurlijk ga ik die dag niet werken. Echter om dit te compenseren zal ik nu helaas op zondag moeten werken. Maar dat is dan natuurlijk voor een goed doel!

Dat was hem dan, de kortste blog sinds ik hier ben. Volgende week zal de blog ongetwijfeld weer wat langer zijn met hopelijk ook een paar mooie foto's.